totsitlyred.com

Interessante feite oor die Viola instrument

Die altviool is `n belangrike element van `n strykkwartet en `n orkes. Alhoewel hierdie instrument lyk soos `n viool, sy grootte en tuning verskil. Wanneer dit goed gespeel, die altviool het `n diep, ryk, mooi klank. Tog is die altviool is dikwels die kolf van grappies uit musikante wat ander strykinstrumente speel. Die 20ste eeu het die altviool nuwe respek - en nuwe repertoire - hoewel nie genoeg om weg te doen met die instelling van die altviool grap doen.

geskiedenis

  • Die moderne altviool is vir die eerste gespeel in Italië in die 16de eeu. Die lede van die moderne orkes string familie is vernoem na afleidings van die woord "altviool." Volgens Viola-in-music.com, viool is afkomstig van "viool," of "sopraan altviool" - "violone" beteken "bass altviool" - ". Kleiner bas altviool" en "tjello" beteken Die alto-tenoor instrument - die moderne altviool - het die oorspronklike familienaam gehou.

    Die viola da gamba is `n vroeë neef van die moderne viool familie, met `n soortgelyke vorm en `n mellower klank. Sommige geskiedenis entoesiaste speel die viola da gamba en alhoewel dit deel deel van `n naam met die altviool, dit is nie dieselfde instrument.

    Die viola da gamba is nie gespeel het in die moderne orkeste.
    Die viola da gamba is nie gespeel het in die moderne orkeste.

Viool teen Viola

  • Altviole is soortgelyk aan viole in hul liggaamsvorm en in die gebruik om hulle te speel tegniek. Altviole is groter as viole, gebruik dikker snare en word verskillend ingeskakel. Van die hoogste tot die laagste, strykers die viool se gestem E, A, D en G. hoogste string Die altviool se A, gevolg deur D, G en `n lae C string. Altisten speel ook af `n ander sleutel, of musikale personeel, as violiste. Altsleutel, ook bekend as altviool sleutel of C-sleutel, plaas middel C op die middellyn van die musikale personeel, terwyl G-sleutel (G-sleutel) plaas die B bo middel C op die middellyn.

beroemde altisten



  • Bach, Beethoven, Mendelssohn, Mozart, Paganini en Dvorak is een van die baie bekende komponiste en viool spelers wat ook die altviool gespeel. Komponis Paul Hindemith was `n virtuose altviolis. Volgens Viola-in-music.com, Jimi Hendrix begin ook sy musikale loopbaan op die altviool. Altisten kan weet van Lionel Tertis (1876-1975), `n Engelse altviolis, of William Primrose (1904-1982), `n Skotse orkes en solo altviool wie se nalatenskap sluit baie solo reëlings vir altviool en `n musiek biblioteek in sy naam by Brigham Young Universiteit.

grappies

  • Volgens Carl Rahkonen, Ph.D, is die altviool beskou as `n "tweede-klas burgers in orkes." Orkestrale altviool dele is minder moeilik en melodiese as ander string dele, en verskeidenheid van die viola`s het minder "drakrag" as dié van die viool of tjello. Rahkonen tot die gevolgtrekking dat terwyl altviool grappe vertel vir die pret, hulle ook versterk "die hiërargiese struktuur van die orkes en... Uit te spreek onuitgesproke maar wyd verstaan ​​stereotipes."

Musiek

  • In vergelyking met die viool en tjello, daar is `n relatief beperkte hoeveelheid musiek geskryf vir solo altviool. Altisten oudisies vir orkes stoele gereeld speel Bach tjello concerto om hul vaardighede en toon te wys af. Die 20ste eeu is egter het baie nuwe werke vir altviool. Paul Hindemith (1895-1963), byvoorbeeld, was `n komponis en altviolis wat `n groot deel van die aandag gefokus op die skryf vir die altviool. Bela Bartok (1881-1945) ook geskryf vir solo altviool. Volgens `n 1985 bibliografie deur Franz Zeyringer, `n altviool speler het `n repertoire van meer as 14.000 stukke te trek uit. Hierdie getal het voortgegaan om te groei.

  • Foto Credit viool en altviool beeld i deur Laura Frenkel uit Fotolia.com altviool beeld van Renato Francia van Fotolia.com
Deel op sosiale netwerke:

Verwante