Hoe om te bereken die oppervlakte van `n vreemde Shaped Terrein
Afgesien van wetlike beskrywings, wat Grieks is om die meeste, daar is `n paar relatief maklike metodes van die bepaling van die gebied (vierkante voet / oppervlakte) van `n onreëlmatige gevormde stuk grond. Hierdie artikel gee `n uiteensetting van `n metode van die bepaling van die oppervlakte van so `n plot. Vierkantige gebiede is baie maklik om te skat deur die lengte maal die breedte, dimensies in voete eenvoudig vermenigvuldig, en die resultaat te deel deur 43.560, die vierkante voet in een akker. As `n akker was `n presiese vierkante dan elke kant sou baie naby aan 208,71 voete (208 voet. 5 1/2 duim) wees. Met net `n bietjie moeite kan jy die oppervlakte van `n vreemde vorm te vind om `n ongelooflike graad van akkuraatheid. Jy hoef nie na `n RLS (geregistreerde landmeter) om dit te doen nie. Die land plot gebruik byvoorbeeld is `n werklike vreemd bal gevorm opening in die bos en die uiteengesit is wat uitgevoer word deur `n enkele persoon metode. Of jy kan hierdie taak alleen te doen, hang af van die tipe van meet gereedskap wat jy besluit om te gebruik.
Dinge wat jy nodig het
- Vir die maklikste manier om metings en om dit te doen die werk alleen óf huur of aankoop van `n "Rolotape". Dit is die meting wiel met `n handvatsel en `n toonbank wat sal klik en voete registreer as
- As jy afstande te meet met die hand, dan sal jy `n 100ft nodig. of 200ft. (Of langer) staal maatband. Twee mense sal verwag word om die gebruik van hierdie bande.
- A klou-hamer of 4lb. hamer
- A hoeveelheid skerp hout penne. Die nommer wat jy nodig het, hang af van die gebied wat jy sal meet en hoe naby aan mekaar jy hulle plaas.
- A permanent marker
- `N blikkie oranje spuitverf
- `N nota boek of in die veld boek
- `N Paar van lood potlode (gebruik nie ink penne)
Spuitverf die toppe van jou spel, sodat hulle maklik om te sien wanneer jy meet van die een na die ander sal wees. Ry elke aandeel teen `n verandering in plot vorm, hoek, `n boom, rand van `n sloot of ens .. Vir `n lang reguit rande op `n gebied wat gemeet, jou spel kan verder van mekaar gestel word. Moenie jou spel nie gestel sodat die afstand tussen hulle is groter as die lengte van jou maatband as jy `n. vir hierdie "lank" reguit afstande stel meer as een spel. Dit kan wees "eyeballed" om hulle te sit in `n relatief reguit lyn. In die bedrag wat in die teken spel voorbeeld is gedryf om die omtrek by gerieflike plekke en elke spel is gekenmerk met `n brief, wat begin met `n "en dies meer.
Na ry al die omtrek spel en merk hulle met `n identifisering brief, `n lyn van spel ry, weer eyeballing hulle in `n reguit lyn, af deur die ongeveer. sentrum van die plot. Dit kan met getalle 1, 2 en dies meer gemerk word. Gebruik een van die omtrek spel as `n beginpunt vir die plasing van die genommerde spel. Die reguit lyn in die voorbeeld tekening begin by die "Q" die spel wat is op die suid einde van daardie plot. Die volgende een is 2 en op deur 4. Jy het nou die basis vir die insameling van dimensies van die land gebied. Begin met die `A` die spel, meet aan `B`. As jy met behulp van die "Rolatape" jy kan net rol af die afstand van die spel te spel. Herstel die toonbank na nul vir die meet tussen die volgende twee penne.
Die stippellyn groen lyn op die tekening is `n lyn wat die punte waar die spel is gedryf verbind. Die magenta lyn is `n lyn wat die werklike, meer onreëlmatige, vorm van die land plot by benadering. Bykomende dimensies kan geneem word uit jou verdryf het, gemerk spel na ander kante, funksies, ens en dit het bygevoeg met notas en sketse in jou veld boek. Al die inligting kan ingestel word om jou uitleg tekening tydens dis ontwikkeling.
-
As jy met behulp van `n staal band dan seker wees dat jy en jou helper die band trek baie stywe so jou akkuraatheid nie sal ly. Maak seker om te probeer en hou die band vlak as jy meet. Opname van die afstand in jou notaboek of in die veld boek net skryf A-B = 20 `of wat ook al die dimensie is. Hierdie metode van tabellering vir alle afstande is fyn, maar ook `n skets van die land vorm en oor waar elke spel geplaas maak. Dit sal `n spesifieke onkruid foute en verwarring te help wanneer die inligting is verminder tot `n tekening.
Plaas soveel notas en klein sketse in jou veld boek as wat jy nodig het. Jy sal vind dat jy nooit te veel inligting te hê wanneer jy begin om dit oor te dra op `n uitleg tekening. Gewoonlik het jy om terug te keer vir `n paar belangrike vermiste dimensies. Na meet tussen al tentpenne op die omtrek, meet ook tussen die genommerde spel wat jy geplaas deur die middel van die plot.
Neem twee metings om elk van die brief gemerk omtrek spel, een van een van die genommerde spel en `n ander van `n aparte genommerde spel. Dit sal `n driehoek te vorm soos aangedui in die skets. Hierdie metode sal jy die inligting vir elke omtrek belang in verband te spoor om die genommerde spel wat in `n reguit lyn geplaas gee. Elkeen van die aangeteken afstande sal `n radius wat gebruik word om die punte waar die spel is geleë spoor wees. Om onnodige hier, neem meer dimensies as wat jy dink jy sal dalk nodig, want dit is skaars vir elke dimensie wat jy nodig het sonder om terug te gaan vir addisionele metings. Glo my op hierdie een! Dieselfde metode kan gebruik word om voorwerpe soos bome, heining hoeke, strukture wat nie eens `n belang-gedrewe langs hulle het nie op te spoor.
Voorwerpe soos skure, huise of ander strukture kan geleë wees in `n soortgelyke wyse. meet eerste buite afmetings van die struktuur en `n skets daarvan te maak in jou veld boek of notaboek. meet dan om `n hoek van twee verskillende genommerde (of letters) spel. Meet nou na `n ander hoek van twee ander belange (hierdie kan dieselfde twee as wat gebruik word vir die eerste hoek wees. Nadat jy al die brandstapel plekke gemaatskryf moet jy outomaties die omtrek van jou deurkruis (afstand rondom al jou punte). plot gebiede is gewoonlik groter as dié uitgelê deurkruis so jy sal hê om `n paar interpolasie van die werklike beraamde finale area en omtrek te doen.
Nou dat jy al jou dimensionele data op hande is dit tyd om die inligting om `n bruikbare tekening te verminder. Al die metings wat jy het is om gebruik te word as radiusse om boë swaai met óf `n tekening kompas, as jy `n handleiding tekening, of met `n grafiese program soos "AutoCad". Baie freeware of shareware tekening programme is beskikbaar, sodat jy daar daarin voorsien kan ondersoek. Dit sal baie makliker wees om jou land vorm uitleg met behulp van `n freebie grafiese program as `n handleiding tekening maak.
As jy `n vriend wat is `n tekenaar of ingenieur kan jy waarskynlik kry hulle om jou data te verminder en draai dit in `n tekening. As jy besluit om hierdie uitleg doen met die hand sal jy `n kompas, `n potlood met `n skerp punt nodig, `n paar grafiekpapier - sê 11 x 17 - en `n plastiek argitektoniese skaal. Stel `n skaal met behulp van die grootste dimensies van die plot as `n basis sodat die tekening sal pas op jou papier en die skaal val saam met die grootte van die grafiekpapier blokkies.
Watter metode word gebruik - handleiding of rekenaar tekening - begin met die reguit lyn data van die spel geplaas deur die middel van die plot. Merk elke spel punt op die reguitlyn deur swaai `n radius wat die afstand van die een punt na die ander. `N omtrek punt op te spoor, swaai `n radius (afstand vanaf jou veldnotas) uit elk van twee genommer spel punte wat dimensies is geneem uit. Waar die twee boë te steek - sny - is die plek van die letters spel op die omtrek. Voortgaan om hierdie prosedure totdat al die omtrek punte is geleë. Aan te sluit al jou punte met lyne. In `n tekening program kan hierdie lyne word in `n "Poly Line", `N lyn wat is basies `n oneindige lus dat die gebied wat jy wil om te bepaal omsluit.
As jy ` "AutoCad" of `n ander rekenaar tekening program, dit sal jy die area en die omtrek wat binne die geslote lus lê gee. Verdeel die vierkante beeldmateriaal van die ingeslote oppervlakte deur 43560. Dit sal jou die aantal akker gee. Die akkuraatheid van die getal is afhanklik van hoe goed van `n werk wat jy in die neem van die veld dimensies en in die uitleg van die dimensies het. As jy met die hand werk die gebied bepaal kan word deur die tel van die blokkies op die grafiekpapier. Gedeeltelike blokkies beraam kan word.
Die oppervlakte van die bedrag wat in die foto en die voorbeeld tekening plot is ongeveer 1.15, ongeveer. 50300 vierkante voet. Die werk om dit te bepaal is sowat vier uur in die veld en oor twee of drie ure voor die rekenaar. `N reis moes terug na die plot word om `n paar meer belangrike dimensies wat nodig is om duidelikheid te verkry nie.
- Hoe om uit te vind die Square Feet van `n gebied
- Hoe om te bereken Pond Groottes
- Hoe om die voete per vierkante voet Bereken
- Hoe om te bereken Pool Area
- Hoe om te bereken Wall Area As jy weet Vloeroppervlakte
- Hoe om Skakel Kamer Grootte in vierkante voet
- Hoe om kunsmistoediening Tariewe bereken
- Hoe om Square Feet vir Beton Bereken
- Hoe om Lineêre Foot Skakel na Square Feet vir `n Square Tube
- Hoe om `n dak se vierkante beeldmateriaal Skat
- Hoe om Kry die vierkante beeldmateriaal van `n kamer
- Hoe om te bereken Absolute Persent Cover
- Hoe om te bereken Insulation Raad Beeldmateriaal
- Hoe om te bereken hoeveel Siding I Need
- Hoe om vierkante voet Skakel na Board Foot
- Hoe om te bereken watt per vierkante voet
- Hoe om te bereken Volumetriese Flow vir `n sandfilter
- Hoe om die aantal klinkers nodig is vir `Walkway Bereken
- Hoe om te bereken die dekking area van `n Yard van Grond
- Hoe om Gordelroos Wat nodig is Insluitend Ridge Caps Bereken
- Hoe om die Square Feet van `n Deck Bereken