totsitlyred.com

Spele vir Girl Scout Vergaderings

Verkenning is bedoel om meisies te bemagtig deur die bou van hul karakter, vertroue en moed. Girl Scout vergaderings is `n tyd om die bande van vriendskap en spanwerk onder die meisies in `n bende te ontwikkel. Bekendstelling van speletjies tydens die vergaderings kan wees effektiewe vaardigheid-gebou gereedskap al die terwyl hulle pret. Die speletjies in hierdie artikel is van toepassing vir meisies by die laerskool vlak.

Slaag die spieël

  • `N Sterk, positiewe selfbeeld kan vertroue `n meisie se bou. Die doel van die spel is om `n positiewe selfbeeld en positiewe gesindheid aan te moedig. Die meisies vorm `n sirkel en sit kruisbeen op die vloer. Die leier gaan `n spieël in die groep. Soos elke meisie die spieël ontvang, kyk sy na haarself en stel dit een lekker fisiese funksie en een mooi persoonlikheid eienskap sy besit. Die spieël is om verby totdat elke meisie haarself gekomplimenteer.

gerugte

  • Ook bekend as die telefoon Game, "Gerugte" leer meisies oor die gevare van skinder. Gossip is onbetroubaar omdat as `n gerug versprei, dit is `n bietjie in elke vertelling verander. Die leier vra die meisies om `n sirkel te vorm en ek sit op die vloer. Die groepleier moet deel uitmaak van die sin, skryf dit neer en dan sê dit vir die eerste meisie sit op haar linker. Hierdie meisie fluister die sin om die meisie aan haar linkerhand. Dat die meisie fluister aan die persoon op haar gelaat, en so aan totdat die gerug terug na die meisie op reg die leier se kom. Hierdie meisie sê die gerug hardop. Die vonnis sal ongetwyfeld heeltemal anders wees. Die leier moet die meisies wat die oorspronklike sin was, sodat hulle kan hoor hoe die gerug verander vertel. `N Bespreking moet volg oor hoe hierdie tipe van gedrag `n individu kan beïnvloed.

Groep Hula Hoop



  • Die Groep Hula Hoop spel word gespeel met `n paar klein groepies. Die verkenners moet groepe van vier meisies elke vorm. Elke groep moet `n Hula Hoop. Elke meisie het die Hula Hoop met die eerste twee vingers van elke hand. Die doel is om die Hula Hoop op die grond sit sonder dat iemand se vingers laat die hoepel. Hierdie wedstryd is `n groot vir spanbou en probleemoplossing.

Glo my Walk

  • Glo my Walk vereis blinddoeke en `n binnenshuise hindernisbaan of doolhof. `N doolhof kan maklik gemaak word met `n klein verkeerskeëls of ander voorwerpe geplaas in die kamer rond. Elke meisie kies `n vennoot. Een vennoot is geblinddoek terwyl die ander staan ​​aan die ander kant van die kamer. Die meisie wat kan sien lei haar vennoot deur die doolhof met behulp van haar woorde. Hierdie aktiwiteit is `n groot vir die bou van kommunikasievaardighede en spanwerk.

Doen soos ek sê

  • Hierdie wedstryd illustreer die behoefte om jou optrede te pas om jou woorde. Die verkenners al staan ​​in `n ry by die een kant van die kamer. Die leier staan ​​in die voorkant van hulle. Die leier roep `n aksie, maar doen iets anders. Byvoorbeeld, kan sy sê, "Hop op een voet," terwyl sy nie spring jacks. Die meisies probeer om die gesproke rigting en nie die optrede van die leier se volg.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante