totsitlyred.com

Hoe om ontslae te na die Derde Hub in nagmerrie Templar se

Gedurende die "Broken Circle" soeke in "Dragon Age: Origins," `n luiheid demoon stuur jou na `n artikel van die Fade dat hy beheer. Die Fade is `n meta-heelal van magie en drome wat bewoon word deur duiwels en geeste. Elke afdeling van domein die luiheid demoon se is `n nagmerrie van een van die mense wat vasgelê is deur hom. Die Templar se nagmerrie vind plaas in `n toring wat bewoon word deur afvalliges, wilde wyse manne wat nie beheer word deur die Templar Orde. Die belangrikste deel van die toring is verdeel in drie hubs. Wat jy nodig het om die spesiale Fade vorm gebruik verskuiwing vermoëns om deur te vorder tot die derde middelpunt.

  • Verander om die muis vorm so gou as jy die Templar se nagmerrie betree. Jy kan toegang tot hierdie opdrag uit die "gevorderde vaardighede" afdeling van die vermoë wiel.

  • Tik die muis gat in die hoek van die kamer na die volgende kamer te kry.

  • Tik die muis gat in die teenoorgestelde hoek van die kamer wat jy nou net ingeskryf het. Dit neem jou na die tweede middelpunt.

  • Verander na Burning Man vorm.



  • Loop uit die kamer en in die kamer langsaan verby. Wat jy nodig het om te wees in Burning Man vorm om te wandel deur die vlamme blokkeer die ingang van hierdie kamer sonder om te sterf.

  • Verander terug na Muis vorm.

  • Tik die muis gat op die agterste muur van die vertrek te kry in die volgende kamer oor.

  • Verander na Gees vorm.

  • Kyk na die gees deur in die hoek van die kamer te loop deur dit. Jy kan gees deure gebruik net terwyl in Gees vorm. Hierdie deur sal jy na die derde middelpunt van nagmerrie die Templar se.

  • Wenke & waarskuwings

    • Die Muis vorm-verskuiwing vorm gevind in die rou Fade. Jy het in hierdie area te gaan voordat vorder na die ander nagmerries in die Fade. Dit funksioneer soortgelyk aan die Rogue klas, maar sonder enige bestry vermoëns wanneer dit gebruik word.
    • Die Gees vorm die verskuiwing vorm gevind in die Darkspawn inval. Hierdie vorm funksies soortgelyk aan die towenaar klas en het `n groot bonus om magie en brandbestandheid. Die verminderde fisiese skade weerstand is nie `n groot hindernis in hierdie gebied. Die meeste van jou vyande in die Templar se nagmerrie gebruik net magic aanvalle, wat kan maak die gebruik van hierdie vorm vir `n geveg `n goeie keuse.
    • Die Burning Man vorm verskuiwing vorm gevind in die brandende toring. Hierdie vorm funksies soos `n towenaar klas gespesialiseerde net in vuur spel. Dit is immuun teen skade aan die brand, maar neem aansienlik meer skade as gevolg van koue. Dit hoef nie `n fisiese skade weerstand vermindering soos die Gees vorm. Die nut van hierdie vorm in `n geveg is onvoorspelbaar. Die vyande wat jy veg kan beide vuur en koue skade toor. As jy gelukkig is, kan jy nie skade te neem wanneer die gebruik van hierdie vorm. As jy ongelukkig is, kan jy onmiddellik doodgemaak word as twee of drie afvalliges gooi koue skade spel op dieselfde tyd.
    • Daar is twee massiewe deure in nagmerrie die Templar se. Hierdie deure kan net oopgemaak word as jy die gebruik van die Golem vorm verskuiwing vorm. Jy hoef nie om óf deur oop te maak. Die kamers wat geblokkeer deur hierdie deure kan beide daaroor gevoer word nie deur `n muis gat.
    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante