totsitlyred.com

Hoe om Klits "Mario Forever" World 6 Vlak 2

"Mario Forever" is `n fan gemaak opvolger van die Super Nintendo se "Al die sterre" weergawe van die oorspronklike "Super Mario Brothers." Die wedstryd vind die grafiese en speelbaarheid van daardie klassieke titel en vuurwerke hulle in `n reeks van fiendishly moeilike vlakke vir gevorderde spelers. Sommige vlakke bevat toetse van vaardigheid of hand-oog coordination- ander fokus meer op komplekse vlak raaisels. Een voorbeeld van die laasgenoemde dat baie spelers vas het is wêreld 6-2, pyp Wêreld.

  • Hardloop verby die weerkaats Koopa Trooper en neerdaal die eerste pyp wat jy sien.

  • Vermy of dood van die vlieënde Koopa Trooper en Stekelrige en slaag deur die horisontale pyp. Begin reg en staan ​​onder die tweede opwaartse-gesig staar pyp. Wag totdat die Piranha Plant het teruggetrek na die pyp, dan spring en druk "up" om die pyp klim.

  • Drop direk na tussen twee pype in `n veilige ruimte val. Opspring en na links om `n geheime blok openbaar met `n raap in dit. Kry die raap en spring terug in die pyp waaruit u weggetrek het.

  • Die dood van die Kaapse met die raap en hardloop totdat jy `n enkele middellyf-hoogte blok te bereik. Spring op die blok en spring en afstand oor `n blok aan die regterkant. Dit sal `n geheim blok te openbaar. Spring van hierdie blok op die pyp in die top-linker hoek van die kamer. Neerdaal hierdie pyp.

  • Die dood van die Kaapse en vermy die weerkaats vuurballe. Spring reg oor drie pype om `n kolom van kanonne bereik. Vermy die koeël-rekeninge en staan ​​op die blok bo die linkerkant van die pyp in die onderstaande vloer. Spring na openbaar drie geheime blokke die uitbreiding van links uit die ry van munte bo jou.



  • Spring op die geheime blokke en oor die kanonne. Hardloop regdeur `n gedeelte met `n lae dak totdat jy `n pyp te bereik. Neerdaal hierdie pyp.

  • Verslaan of te verhoed dat die drie Hammer Brothers en hardloop regs. Spring oor die twee eilande. Dit sal so gou as jy die land op hulle neerdaal, so vinnig beweeg.

  • Begin reg en vermy die Kaapse en vlieg Koopa Trooper. Spring oor vier meer drywende eilande, wat almal sal daal wanneer jy land op hulle.

  • Vermy die twee vlieg Koopa Troopers en hardloop regs totdat jy `n blou pyp gedeeltelik omring deur bakstene te bereik. Spring die trap wat gevorm word deur die blokke en neerdaal hierdie pyp.

  • Hardloop reg totdat jy die eindstreep te bereik.

  • Wenke & waarskuwings

    • Aan die Turnip in Stap 3 is opsioneel, maar dit sal die res van die vlak soveel makliker maak sedert Spinies nie doodgemaak kan word deur vuurballe. As jy `n uitdaging wil, laat die raap gaan, dan spring op die geheime blok en terug in die pyp.
    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante