totsitlyred.com

Hoe om Bron FPS hupstoot in Counter-Strike

In "Counter-Strike: Source," `n aanlyn multi-speler shooter wat terroriste teen teen-terroriste kuipe, `n enkele goed geplaas skoot kan jou ronde eindig, wat beteken dat spoed en akkuraatheid is noodsaaklik. As gevolg hiervan, sal jy elke raam per sekonde nodig (FPS) jou rekenaar kan monster. Gelukkig is daar maniere waarop jy kan grafiese instellings "Bron se" verander ten einde die beste moontlike prestasie te kry sonder om afbreuk te veel gehalte deur die gebruik van konsole opdragte. Hierdie opdragte kan gebruik word deur die druk van die "~" sleutel om toegang te verkry tot die konsole, tik in die opdrag konsole en druk die "Enter".

Global Graphics Settings

  • Stel "cl_forcepreload" na "1" na al die nodige data vir kaarte wat jy wil betree is voorbelading. Wanneer aangegaan, moet hierdie opdrag lees "cl_forcepreload 1."

  • Stel "mat_colorcorrection" en "r_3dsky" na "0." Terwyl hierdie eienskappe te verhoog realisme, hulle is ook onnodige dreineer op FPS.

  • Stel "mat_texture_limit" na "-1" te laat Bron vir egter baie VRAM dit nodig gebruik.

  • Stel "r_rootlod" na "1." As jou FPS telling is nog nie waar jy dit wil hê, inkrementeel verhoog die waarde tot "7." Hierdie opdrag verander die kwaliteit van modelle.

  • Stel "mat_antialias" na "4" as jou grafiese kaart se statistieke is gelykstaande aan `n 7600 GT of beter of "2" As jou grafiese kaart is erger. As jy nie weet nie, stel "mat_antialias" na "2." As, na die opstel van alle ander instellings, is jou FPS steeds ly, verander hierdie waarde om "0."

Teksture en oppervlaktes

  • Stel "mat_bumpmap," "mat_specular" en "r_renderoverlayfragment" na "0" na stamp kartering en overlays skakel.

  • Stel "mat_fastnobump," "mat_fastspecular" en "mat_compressedtextures" na "1."

  • Stel "r_decal_cullsize" na "5." Dit waarde bepaal hoe naby jy hoef te wees om sekere voorwerpe, soos koeëlgate, voordat jy dit kan sien.



  • Stel "mat_forceaniso" na "2" of "4" as jy `n grafiese kaart gelykstaande aan `n 6600 GT of nog erger, "4" of "8" As jou grafiese kaart is gelykstaande aan `n 7600 GT of beter of "8" of "16" As jou grafiese kaart is gelykstaande aan `n 8800 GT of beter. As jy nie seker is van jou grafiese kaart, eksperimenteer met verskillende waardes, begin met `n laer waardes, totdat jy `n balans tussen verrigting en gehalte te vind.

  • Beligting en Shadows

    • Stel "mat_disable_bloom," "mat_bloomscale," "mat_filterlightmaps," "mat_hdr_enabled," "mat_hdr_level" en "r_dynamic" na "0." Dit sal sekere visuele effekte wat min om die voorkoms van die spel, maar koste FPS verbeter doen skakel.

    • Stel "r_shadowrendertotexture" en "r_shadows" na "1," tensy as jy desperaat is vir meer FPS is. Shadows is die laaste item wat jy wil om op te offer, omdat jy sal dikwels sien jou vyand se skaduwee voordat jy die vyand homself sien.

    • Stel "r_shadowmaxrendered" om `n waarde tussen "32" en "0" volgens jou behoeftes, waar "32" bied die hoogste detail vir skadu en "0" is meer van `n vervaag.

    Fisika en Omgewingsake Besonderhede

    • Stel "cl_ragdoll_collide," "cl_ragdoll_physics_enable," "cl_ejectbrass" en "cl_wpn_sway_scale" na "0" ten einde `n onnodige effekte uit te skakel.

    • Stel "r_lod" om `n waarde tussen "-1" en "2," waar "-1" is die hoogste vlak van detail vir speler modelle. Jy sal wil hê om hierdie waarde so hoog as jou stelsel kan stel.

    • Stel "r_spray_lifetime" na "1" te voorkom spuit logos uit die beoefening oor na die volgende ronde.

    • Stel "mp_decals" en "r_decals" om `n waarde tussen "50" en "100" om die aantal plakkers, soos koeëlgate en spuit logo`s te beperk, kan dit wys in `n kaart.

    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante