totsitlyred.com

Verjaardagpartytjie aktiwiteite vir `n 10-jarige seun

Seuns rondom die ouderdom van 10 is soms moeilik om te vermaak, want hulle is nie meer "klein kinders" en hulle is nog nie tieners nie. As jy wil om `n suksesvolle verjaardagpartytjie vir `n 10-jaar-oue seuntjie gooi, beplan `n paar aktiwiteite wat geskik is om hierdie ouderdomsgroep is. Deur die beoefening van die kinders wat aan die party kom, sal jy die ervaring meer aangenaam te maak vir almal, insluitend die verjaarsdag seun.

mamma Race

  • Hierdie wedstryd werk veral goed vir verjaardagpartytjies wat naby aan Halloween val. Verdeel jou feestgangers in groepe van twee tot vier mense. Gee vir elke groep `n paar rolle toiletpapier. Opdrag aan die spanne om een ​​persoon te kies om die wees "mamma." Wanneer jy die sein om te begin gee, die spanne ras om te sien watter sy mamma kan draai van kop tot tone in `n sekere tyd limiet. Gee die groepe drie tot vyf minute om hul mummies draai. Wanneer die tyd is up, laat die verjaarsdag seun kies watter span se mamma mees deeglik toegedraai.

Gummy wurm hap



  • Hierdie wedstryd bied `n koue twis op die tradisionele dobberende-vir-appels aktiwiteit. Vul `n metaal bad of soortgelyke houer met water en ys. Sprinkel in `n pakkie van Gummy wurms. Het die seuns maak beurte te steek hul koppe in die ysige water om `n Gummy wurm met hul monde te gryp. Maak seker dat die water nie te diep nie, aangesien die Gummy wurms sal sink na die bodem van die houer. Jy kan dit verander in `n kompetisie deur elke speler 30 sekondes om te sien hoeveel wurms hy kan haal. Die speler wat die meeste wurms kry wen.

agteruit Relay

  • Hierdie aktiwiteit gee jou feestgangers `n kans om mekaar te jaag in `n nie-tipiese aflos spel. Opgestel twee hindernisbane voor die wedstryd. Trek `n beginspan op die grond met spuitverf. Plaas appels in `n lyn wat strek vanaf die beginpunt, om seker omtrent drie voet van die ruimte te verlaat tussen die keëls. Gebruik ten minste 10 appels vir elke lyn. Verdeel die kinders in twee spanne. Verduidelik aan die spanne wat elke atleet moet ras deur middel van die appels, afwisselend in en uit die appels in `n zig-zag mode, totdat hy die laaste cone bereik. Toe hy die laaste cone sirkels, moet hy teruggaan deur die appels in dieselfde manier totdat hy kom terug na die beginspan. By die kruising van die beginspan teen die einde van die kursus, etikette hy die volgende persoon in lyn te gaan. Die vangs is dat almal die kursus moet voltooi word deur die loop of loop agteruit. As `n keël is omgestamp, moet die persoon begin oor. Die eerste span wat al sy spelers suksesvol beweeg deur die loop, wen.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante