totsitlyred.com

Hoe om `n Kelder Trap Bou

Wanneer die bou van trappe, moet jy voldoen aan die bou van kodes om te verseker dat hulle veilig is en wettig is. Wil jy dalk jou land of stad gebou kodes navorsing via die Internet of deur `n besoek kantoor jou stad gebou kode ricardo se. Daar is `n baie stappe om die bou van die trappe. As jy nie veel timmer ervaring, kan jy oorweeg verhuring van professionele mense om jou te help. Die volgende riglyne sal loop jy deur basiese beginsels trap-gebou.

Dinge wat jy nodig het

  • Sirkelsaag
  • resiprokerende gesien
  • hout
  • naels
  • vierkante meters
  • framing vierkante
  • Meet jou trap. Wat jy nodig het om te weet hoeveel spasie wat jy het vir die trappe en waar die trappe geleë sal wees. Jy moet ook bepaal of die trappe sal wees teen `n muur, `n reguit vlug up, reguit vlug met `n landing, of in `n "L" vorm. Ook oorweeg as jou trappe het handrelings en balusters.

  • Berei die uitleg vir jou trap. Uitlê jou trappe sal n bietjie hulp van `n vriend of medewerker vereis. Meet en merk waar jou trappe sal wees located- ook meet die hoogte van die kelder verdieping na die vloer van jou eerste vloer. Dit is jou totale styging. Volgende, meet hoe lank die trappe sal is- sal jou totale run wees. Die meeste gebou kodes vereis trappe te wees in `n gemaksone van 30 tot 35 grade. Wanneer jy die totale styging, jy sit hierdie getal in inches- Deel hierdie getal deur sewe. Die meeste gebou kodes meld dat sewe duim is `n goeie riser hoogte. Volgende, verdeel die totale styging deur die ewe getal wat net was vasbeslote. Enige restant desimale getal sal omgeskakel word na `n duim breuk deur te vermenigvuldig met 16. Dit is die riser hoogte.



  • Meet die totale lengte van die Stringer en loopvlak breedtes. Hierdie getalle word bepaal deur die omskakeling van jou totale run van trappe van voete te duim. Voordat jy verdeel die totale aantal trap in die totale duur meting, minus een loopvlak van die aantal voëls. Dit word gedoen omdat die kelder verdieping word beskou as die eerste trap by die bou van die trappe. So as in Stap Twee jy 15 voëls, jy sal minus een van hierdie en gebruik 14, dan verdeel 14 van die totale duur. Skakel enige desimale getalle na duim breuke deur te vermenigvuldig met 16. Dit sal jou vertel die breedte van jou trap trap. Wanneer jy die riser hoogte voeg en loopvlak breedte moet jy `n getal tussen 17 en 18 duim het.

  • Gebruik jou opstel vierkante en vierkantige meters om uit te lê die stringers vir jou trap. Dit word gedoen deur die plasing van `n vierkante meter by die loopvlak breedte meting en die riser meting en die bevordering van die vierkante meters op die buitenste rand van die opstel vierkante. Wanneer die meters is in plek, gaan af in die Stringer en gebruik `n potlood om die buitenste rand van die vierkant- dit is jou werk op te spoor. Wanneer jy die totale getal van jou stappe opgespoor jy sal die stringers plaas bo-op mekaar en gebruik óf naels of klampe om seker te maak hulle gelyk bly. Volgende, sny die lyne wat jy opgespoor met die saw- gebruik die resiprokerende gesien om die snit eindig op die trappe. Dan, kerf uit `n een en `n half by drie en `n half duim blok van die voorkant onderkant van jou stringers vir die onderste plaat.

  • Plaas jou sny stringers in die lokasie en spyker hulle in plek. Op die top van die Stringer jy kan die top van die Stringer kolf op die vloer dwarsbalk, `n metaal strook koppeling van die trappe na die dwarsbalk, of stel die Stringer op `n grootboek raad wat vasgespyker aan die dwarsbalk. Vir onderkant van die stringers, gebruik `n 2-deur-4 onderste plaat vasgemaak aan die vloer- die voëls sal uit `n rowwe of klaar hout gesny. Volgende, die installering van die riser gesig op die bodem en werk jou pad op die stappe.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante