totsitlyred.com

Hoe om te bereken vierkante beeldmateriaal van `n kamer met `n hoë plafon

Dit is belangrik om te onderskei tussen vierkante beeldmateriaal en kubieke beeldmateriaal. Die vierkante beeldmateriaal van `n kamer is die totale vloeroppervlakte van die kamer - so `n hoë plafon, of hoogte, speel geen rol. Kubieke beeldmateriaal is egter die totale volume van die kamer, so in hierdie geval, hoogte is nodig. As jy probeer om die totale vierkante beeldmateriaal van jou huis te meet, is dit belangrik om te weet wat kwalifiseer as vierkante beeldmateriaal volgens die American National Standards Institute riglyne. Vir die ANSI, moet die algehele vierkante beeldmateriaal van `n huis word gemeet aan die buitekant van die huis en moet `n kamer wat ingesluit en altyd bruikbaar te sluit.

Dinge wat jy nodig het

  • Maatband
  • leer

vierkante beeldmateriaal

  • Meet die lengte en breedte van die kamer. As jy probeer om net vas te stel die totale vierkante beeldmateriaal, sluit enige uitstaande voorwerp, soos `n kaggel. As vierkante beeldmateriaal is om gebruik te word vir `n vloer projek, meet die lengte en breedte van die uitsteek voorwerp.

  • Vermenigvuldig die lengte deur die wydte. Dit is die vierkante beeldmateriaal van die kamer.

  • As jy meet vir `n vloer projek, vermenigvuldig die lengte deur die wydte van die gemeet uitsteeksels. Trek die gebied van die uitsteeksels van die algehele oppervlakte.

Kubieke Beeldmateriaal met `n hoë plafon

  • Met `n hoë hoogtepunt bereik of katedraal plafon, dink van die kamer as twee vorms - `n reghoekige prisma basis bedek met `n driehoekige prisma. Begin deur die meting van die lengte en breedte van die kamer.



  • Meet die hoogte van die kamer. Begin by die vloer en meet tot die plafon begin helling.

  • Plug metings in die formule volume = lengte wydte hoogte van die kubieke beeldmateriaal, of volume, van die kamer te bepaal.

  • Meet die basis en hoogte - die meting van die hoogtepunt van die driehoek, of die top van die plafon, na die basis, of bo-op die muur. Prop daardie waardes in die formule oppervlakte = 1/2 (basis * hoogte) om die oppervlakte van die driehoek te bepaal.

  • Meet die diepte van die driehoekige top. Vermeerder die oppervlakte van die driehoek deur die diepte. Dit is jou volume vir die driehoekige top. Voeg hierdie volume met die volume van die reghoekige prisma basis. Dit is die totale kubieke beeldmateriaal van die kamer.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante