totsitlyred.com

Oosterse Styles van blomme rangskik

Blommerangskikkings vandag is `n mengsel van twee style - die Europese styl, wat groot hoeveelhede blomme in helder kleure beskik, en die Oosterse of New World styl, wat eenvoud weerspieël en behels slegs `n paar blomme. Die Oosterse styl gebruik oor die algemeen lineêre reëlings wat perske en peer bloeisels, bamboes, immergroen takkies, iris en krisante inkorporeer.

Koreaanse Style

  • Blomme vorm `n groot deel van die Koreaanse kultuur en tradisie, wat wissel van offers in Boeddhistiese tempels reëlings wat huise versier. Formele blommerangskikkings ontwikkel met die bevordering van die Koreaanse tee maatskappy, of darye, wat beteken dat dag tee seremonie, waar mense geniet hul koppies tee in `n natuurlike en ontspanne omgewing. Die kamer is versier met `n klein bossie plaaslike blomme of takkies in `n vaartuig of plain whiteware bakke en geplaas in die middel van die tafel. Plaaslike bloeisels, varings en grasse word ook algemeen gebruik word en geplaas word in `n eenvoudige dog elegante ontwerpe. Ongevuurde keramiek bekers en vase kan gebruik word in die moderne Koreaanse blommerangskikkings.

japanese Style



  • Die Japannese styl van die reël van blomme staan ​​bekend as ikebana. Hierdie vorm van blomme is meer soos `n kunsvorm en is beoefen in Japan vir meer as 600 jaar. Ikebana is `n samesmelting van die natuur en die mensdom, en het ten doel om `n drie-dimensionele kunswerk wat fokus op die lyn, vorm en vorm te skep. Die kunstenaar spreek sy voorneme deur grasieuse lyne die reëling se kleur kombinasies en natuurlike vorms. In die reëling is items soos stingels, bloeisels en takke wat die hemel en die aarde en die mens uit te beeld. Beide houer en blomme moet bestaan ​​in harmonie en nie in stryd met mekaar in kleur of vorm. Ikebana beskik oor `n hele paar verskillende style binne homself: shoka of Seika (lewende blomme), rikka (staan ​​blomme), moribana (opgestapel blomme) en nageire (blomme geslinger).

Chinese Style

  • Volgens die Hanlin Chinese Kultuur Vereniging, Chinese blom reëling as `n kunsvorm begin met die verspreiding van Boeddhisme in China tydens die Noordelike en Suidelike Dynastieën, met blomme wat aangebied word by die tempel altare. Keiser Li Hou Tsu in die 10de eeu gevorder die kuns met blomme uitstallings by sy paleis. Die Chinese styl van blommerangskikking volg die filosofie van eenheid met die natuur. Dit maak gebruik van grasieuse lyne, soos kalligrafie. Blomme, takkies, stingels, takke, varings en klein klippies gebruik word om reëlings wat óf waterval is, regop of skuins skep. Klem word gelê op naturalism- rigiede reëlings, geknoop blomme, reguit kolomme en simmetriese vorms word sterk ontmoedig.

  • Foto Credit ikebana beeld deur Craig Hanson van Fotolia.com
Deel op sosiale netwerke:

Verwante