totsitlyred.com

Fun Sielkunde Games

Daar is baie pret sielkunde speletjies wat beskikbaar is om studente van die onderwerp, mense wat belangstel in die verkenning van sielkundige konsepte of vir `n kliënt en terapeut om deel van die behandelingsplan te verken. Hierdie speletjies kan aanlyn of in persoon met geredelik beskikbaar huishoudelike items word uitgevoer. Baie van hierdie speletjies is `n goeie inleiding tot sielkundige konsepte.

Die Pairing Game

  • Studente in `n sielkunde klas, of enige groep vertroud met konsepte van mate seleksie en sosiale ruil, kan die Pairing spel te speel. Spelers lukraak gegee `n indeks kaart met `n numeriese waarde of adjektief op dit wat op hul voorkop sonder kennis van die waarde geplaas. Elke speler het `n ander nommer of adjektief om hulself te beskryf. Dan deelnemers interaksie met almal in die kamer en probeer om te pas by die speler van die grootste waarneembare waarde, sonder `n begrip van hul eie. Die instrukteur, of `n waarnemer wat almal se kaarte kan sien, kan dan lei `n bespreking oor die resultate, die toepassing van sielkundige begrippe en waarnemings. `N Algemene gevolg is dat mense op soortgelyke wyse sal ooreenstem met nommers naby in waarde of adjektiewe getoon dat soortgelyke kulturele waarde het, selfs al is hulle nie ken nie.

gesag

  • Sielkunde professor Joe Wayand het `n aktiwiteit wat hy beskryf as wat `n bietjie moed, dit is `n aktiwiteit op gesag en ooreenstemming in die klaskamer met behulp van `n video op gehoorsaamheid. Hy begin speel die video, wat baie konsepte wat verband hou met gesag beskryf, wanneer hy weet daar is minder klastyd as die video se hardloop tyd. Wanneer dit tyd vir klas aan die einde, sê hy studente wat dit voordelig om te bly `n bietjie laat om die einde van die film te kyk sou wees. As dit voortduur, by inkrementele punte as die studente kry meer rusteloos, kry hy meer blatant gesaghebbende in hulle vra om te bly totdat dit goed afgelope ontslag en sy versoeke word boelies. Op hierdie stadium die meeste studente is in die truuk en die volgende klaskamer sessie begin met `n bespreking van hoe die studente het gereageer op dit, met baie sê dat hulle besef hulle reageer op versoeke vir ooreenstemming meer as wat hulle besef.

Dilemma gevangene se



  • `N spel genaamd gevangene se dilemma pare mense wat dink hulle het saamgewerk om `n misdaad te pleeg. Die pare geplaas in aparte gebiede en ondervra, gegewe die opsies wat hulle die misdaad kan pen op hul vennoot en kry heeltemal af. As albei kies lojaal teenoor hul maat te bly en bly stil, verdien hulle meer punte deur die ontvangs van `n verlaagde, gelyke sin.

Tragedie van die Commons

  • A sielkunde spel hantering van selfsugtige gedrag en hernubare hulpbronne is geïnspireer deur en vernoem na Garrett Hardin se "Tragedie van die Commons" papier. Vier spelers vrywilliger aan die voorkant van die kamer naby `n tafel met `n bak gevul met 10 van enige voorwerp te kom (pennies, skuifspelde en uitveërs werk goed.) Die spelers word vertel dat elke 10 sekondes die bak sal opgevul met die aantal van voorwerpe links oorblywende in die bak, dan is dit die doel van die spel is om soveel as moontlik van die pennies of uitveërs as moontlik te kry. Tipies, hierdie spel lei tot spelers meer aandag aan die tweede reël as die eerste, versamel al van die voorwerpe. Dit lei tot `n sielkundige bespreking van waarom mense geneig is om meer as wat hulle nodig het en spelers kan oplossings dinkskrum te neem.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante