totsitlyred.com

Wat is Musiek Marketing Strategie?

Die reg bemarkingstrategie beteken meer mense wat graag jou soort musiek wat jy hoor.
Die reg bemarkingstrategie beteken meer mense wat graag jou soort musiek wat jy hoor. (Foto: musiek beeld deur Peter Hires Images uit Fotolia.com)

Die musiek bedryf is hoogs mededingend. Dit vereis dat jy jou musikale vaardighede voortdurend slyp vir `n hoër vlak van kuns. Musiektalent alleen is egter nie noodwendig genoeg nie. `N musikant vereis ook die vermoë om te dink in besigheid terme - moet jy weet hoe om jou musiek uit te kry om die publiek in koste-effektiewe maniere. Dit beteken die ontwikkeling en implementering van `n effektiewe bemarkingstrategie.

definisie

`N Musiek bemarkingstrategie is `n bemarkingsplan ontwerp om kennis en verkope van musiek `n kunstenaar se verhoog. Gewoonlik `n kunstenaar het baie bemarking strategieë in die loop van sy loopbaan omdat musiek tendense ontwikkel en omdat `n kunstenaar nie nodig het om al sy aktiwiteite of liedjies te bevorder terselfdertyd.

Musiek bemarking strategieë teen Gereelde bemarking strategieë

Gewoonlik, `n persoon of besigheid kyk na wat `n spesifieke tipe van die kliënt wil hê en dan figure uit wat produkte of dienste aan die behoeftes van die kliënte. In hierdie verband, dit is die kliënt wat bepaal wat is om verkoop te word. Met musiek bemarking, net die teenoorgestelde is waar - die kunstenaar het reeds `n produk gereed om te gaan. Musiek bemarkingstrategieë moet dus musiek `n musikant se pas met `n gehoor. Die feit musikante is nie gewaarborg nie `n groot bypassende gehoor is een van die uitdagings van musiek bemarking.

Musiek bemarking tegnieke



Musiek bemarkingstrategieë betrek een of meer bemarking tegnieke. Voorbeelde sluit in die gee van gratis promosie enkelspel of ander parafernalia, vertel `n gehoor spesifieke redes vir die musiek produk (bv, die enigste CD met `n spesifieke baan) te koop, om advertensies wat verwys na die musikant se aanlyn winkel op sosiale netwerk-webwerwe en die oprigting van verkope tafels by elke gig. Ander goeie tegnieke stuur konsekwent nuusbriewe, en om e-pos adresse by konserte so gehoor updates oor die kunstenaar kan kry. Geen twee musikante moet dieselfde tegnieke gebruik in hul bemarkingstrategie, maar `n goeie bemarkingstrategie in musiek gebruik altyd die tegnieke bekend om die bypassende gehoor.

Bemarking en Geld

In baie gevalle, is musiek bemarkingstrategieë beperk deur fondse die kunstenaar se. Baie begin kunstenaars het nie die geld om hul werk swaar bevorder en moet staatmaak op tegnieke wat gratis of goedkoop is. Dit is waarom die meeste begin kunstenaars droom om "ontdek" deur `n agentskap talentsoeker - een keer die agentskap kry agter die kunstenaar, die musikant het toegang tot hulpbronne die agentskap se vir bemarkingsdoeleindes. Agentskappe is meer as bereid om hierdie hulpbronne te voorsien en te ontwikkel `n bemarkingstrategie, want `n goeie strategie vertaal in inkomste vir die agentskap. Soos tegnologie toeneem, maar dit is steeds goedkoper en makliker vir kunstenaars om hul werk self te bevorder.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante