totsitlyred.com

Eie Onderneming Rekenaarwetenskap Loopbane

As jy `n onlangse rekenaarwetenskap gegradueerde is of jy net moeg van die werk vir `n baas, dan selfindiensneming kan wees vir jou. Eie Onderneming rekenaarwetenskap hoofvakke hoef nie te wakker by sewe in die oggend of in hokkies sit die hele dag. Hulle het nie nodig om `n gereelde skedule werk, egter, en die mark hul vermoëns om `n vergelykbare inkomste te maak aan dié van `n diens rekenaarwetenskap as hoofvak. Volgens die Amerikaanse Buro van die Labor Statistics, 48000 uit die 1,3 miljoen rekenaarprogrammeerders was selfstandig in 2008.

vryskut Programmer

A vryskut programmeerder skryf programme en werk aan projekte vir kliënte. Dit vind van kliënte is gewoonlik die grootste struikelblok wanneer begin `n loopbaan as `n vryskut-programmeerder. Baie vryskut programmeerders werk kry op vryskut webtuistes of deur die skep van hul eie webblad en bemarking van hul dienste aanlyn. Lone vir vryskut programmeerders wissel drasties, as potensiële salaris hang af van die aantal kliënte die programmeerder het en die tipe projekte hy werk op. Vryskut programmeerders gewoonlik gee `n uurlikse tarief of `n vaste koers vir die hele projek.

sake-eienaar

A Rekenaarwetenskap groot leer die ins en outs van rekenaars en programmering. Terwyl rekenaarwetenskap hoofvakke `n baie oor sake nie kan leer, kan hulle kies om hul eie sagteware-ontwikkeling maatskappy of IT-ondersteuning sentrum begin. Die koste van die begin van `n sagteware-ontwikkeling maatskappy of IT-ondersteuning sentrum is afhanklik van `n baie faktore, soos die aantal werknemers en die bou van grootte. Byvoorbeeld, sal `n IT-ondersteuning sentrum waarskynlik moet meer as net die programmeerder werk, as oproepe van die geteikende demografie op alle ure van die dag sal kom in. `N sagteware-ontwikkeling maatskappy, aan die ander kant, kan net vereis dat die programmeerder en `n paar ander rekenaarwetenskap hoofvakke indien die besigheid is die ontwikkeling van `n kleinskaalse projek.

onafhanklike Projekte



Die opkoms van smart phones, video spel consoles en die Internet het `n loopbaan in die ontwikkeling van onafhanklike sagteware projekte lewensvatbaar gemaak. Neem die spel "Angry Birds" vir die Droid lyn van smart phones as `n voorbeeld. Volgens techcrunch.com, Rovio Mobile, die ontwikkelaar vir "Angry Birds," aangekondig dat die spel van $ 1 miljoen per maand sal genereer vir Desember 2010 en daarna. Hoewel Rovio Mobile is `n werklike maatskappy, wat nie onafhanklik programmeerders beperk van die ontwikkeling van hul eie spel en wisseling in op die winste.

Blogger

Skryf kan nie lyk soos `n ideale werk vir `n rekenaarwetenskap groot, maar dit is beslis `n geloofwaardige een. Die gewildheid van blogs het ontplof reg saam met die gewildheid van die internet, en nis blogs, soos programmering-verwante blogs, gewoonlik goed doen. `N Persoon met `n rekenaar wetenskap agtergrond kan blog oor programmeringstegnieke of dien as `n blog ontleder vir die tegniese gemeenskap. Blogs normaalweg geld te maak uit advertensies.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante