totsitlyred.com

Paletmes skildertegnieke

Die bereiking van `n dik tekstuur wat ryk in kleur, die grootte van, die bou van oppervlak tekstuur, rand, met besonderhede oor en skraap af lae verf is die belangrikste doelwitte van paletmes skildery. Vincent van Gogh het sy paletmes skildery te vang en dra rou emosie. Sy onmiddellike vegers van kolk gekonsentreerde kleure toegepas met verdikte verf voortgaan om die verbeelding van museum-gangers wêreldwyd te vang. Paletmes skildery werk die beste met impasto verf, of met verdikte verf.

palet messe

  • Palet messe kom in `n verskeidenheid van vorms en style. Hulle is gewoonlik staal lemme met hout handvatsels. Hoe beter is die mes, die verdere die metaal strek deur die handvatsel.

    Daar is drie hooftipes messe: `n simmetriese mes wat `n afgeronde wenk het, wat goed is vir die vermenging verf, `n mes wat simmetries is met `n skerp punt, wat kan gebruik word vir besonderhede en skerp kante, en `n asimmetriese mes wat `n skerp punt en is skuins op die einde. Die asimmetriese mes gebruik kan word om verf van toepassing, skraap verf af en selfs skoon oortollige verf (wat "sgraffito" genoem) af van `n palet.

    Palet messe het `n kruk of draai in die handvatsel. Dit is om die skilder te beskerm teen kry vingers bedek in verf.

    Dit is die beste om verf afvee van `n paletmes in tussen elke aansoek sodat dit skoon en kleure nie per ongeluk meng.

    `N Wye beroerte met `n paletmes asof versiersuiker n koek

verf

  • Beide akriel en olieverf is geskik vir gebruik met paletmes skildery.
    Olieverf reguit uit die buis is dik genoeg is om mee te werk, alhoewel staan ​​olie kan bygevoeg word om die verf makliker om aansoek te doen maak. Sand en saagsels is ook materiaal wat aan olieverf kan bygevoeg word om dit dikker te maak en voeg verskeidenheid om die finale teksture op die oppervlak van die skildery.

    Akrielverf het meer buigsaam mediums wat met kleure kan gemeng word in verskeie soorte teksture te skep. Golden is `n algemene merk dat mediums wat die tekstuur van akrielverf sal verander met `n minimale veranderinge aan die kleur gemaak het. Sommige van hulle mediums bevat klein glas balle, sand-agtige stowwe, stiff te pieke behou vir `n drie-dimensionele voorkoms en `n verskeidenheid van ander pasta wat al die verskillende resultate. Hul mediums is buigsaam om te verhoed dat krake en afskilfering.

    Olie en akriel verf kan voortgaan om te word gebou met verskeie lae, sodat elke laag om droog te word voor die byvoeging van meer verf. Hoe dikker die verf, sal die meer die droog tyd wees.

    Sgraffito tegniek, of skraap af verf met behulp van die punt van `n paletmes

Toedieningstegnieke



  • Daar is verskeie metodes om verf van toepassing op `n doek of bord met behulp van `n paletmes. Dip die rand van `n paletmes in verf en dan sleep die punt oor die doek sal baie fyn lyne vir rand of besonderhede te skep.

    Palet messe is tipies gebruik om verf te meng op `n palet, wat glad kleure skep. Vir `n vetter lyk, meng kleure direk op die doek met `n mes.

    Impressionistiese effekte geskep kan word met `n klein toetsjes verf vinnig toegepas met die einde van `n mes. Met behulp van `n mes met `n skerp mes of `n smal punt om te verf in die lig, vinnig beroertes terwyl oorvleuel kleur sal ook bydra tot `n impressionistiese gevoel.

    Om `n groot deel van dik tekstuur skep, laai `n groot blob van verf op jou mes en druk dit neer op die doek. Dit kan uitgemaak word glad asof versiersuiker n koek te groot areas te dek.

    Verf kan ook direk benoud op die doek en stryk met `n mes vir dekking.

    Om `n vinnige tekstuur bereik, laai die mes met verf, druk dit teen die doek en trek. Klein rante sal agterbly.

    Sgraffito, of krap in die verf, kan geskep word deur die verspreiding van verf op die doek en met `n skerp punt van `n mes en krap in die verf, die verwydering van dit aan die onder kleur openbaar.

    Effekte kan maklik verander word na gelang van hoeveel verf word gebruik op die paletmes en hoeveel druk toegepas word, terwyl die verskuiwing van die mes oor die doek. Begin met `n dik lyn en die verandering van die druk van swaar aan die lig, sal beweging en belangstelling in jou skildery te skep.

    Vermenging twee kleure saam op `n doek met `n paletmes
Deel op sosiale netwerke:

Verwante