totsitlyred.com

Hoe kan ek Trek `n 3D reghoek?

Tekens van `n 3D Reghoek is `n stepping stone in die proses van leer om driedimensionele tekeninge van twee dimensionele begin skep. Jy kan 3D reghoeke oefen met die hand of met behulp van digitale kuns sagteware op jou rekenaar. Wanneer onderrig `n kuns, wiskunde of rekenaar loop, is dit dikwels voordelig vir jou studente begin teken 3D reghoeke en vierkante, asook ander geometriese vorms, insluitend prismas, kubusse, piramides en silinders met die hand. Ná hul bemeestering van drie dimensies met die hand, laat studente toe om digitaal te leer en te beoefen dieselfde skepping proses met behulp van kuns sagteware.

Dinge wat jy nodig het

  • papier
  • geslyp Pencil
  • Eraser
  • regeerder
  • gradeboog
  • rekenaar
  • Verf of art sagteware
  • Liggies trek `n kruisie - `n kleinletter "t" vorm, ( `n vertikale en `n horisontale lyn) - in die middel van jou papier met `n potlood. Dit is jou tydelike gids, wat jy later sal uitwis.

  • Trek `n 1 duim deur 1 duim in die vierkant met behulp van die gids vir `n volkome vierkant met 90 grade hoeke in elke hoek skep.

  • Trek `n lyn vanaf die regter boonste hoek van jou vierkant en die uitbreiding van 2 duim op `n 45 grade hoek. Trek `n lyn vanaf die boonste linker hoek van jou vierkant en die uitbreiding van 2 duim op `n 45 grade hoek. Hierdie twee lyne sal skuins teen jou gids horisontale lyn wees, en parallel met mekaar.



  • Trek `n lyn aan die einde van die diagonale 2 duim lyne met mekaar te verbind. trek dan `n 1 duim lyn begin by die mees reg 2 duim diagonale einde reguit af loodreg op die horisontale lyn van jou gids.

  • Trek `n lyn verbind die onderste linkerhoek van die vierkant na die laaste 1 duim lyn einde u het in Stap 4. Nou het jy `n 3D vierkantige geometriese boks. vee versigtig jou riglyne.

  • Oop te stel `n rekenaarprogram, gratis sagteware soos Paint of meer komplekse kuns sagteware, en herhaal stappe 1 tot 5 in die digitale kuns program.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante