totsitlyred.com

Hoe om te trek met goeie komposisie

Samestelling is `n belangrike deel van die skep van `n kunswerk. Dit is moontlik baie geskoolde by realistiese tekening te kry en nog steeds kunswerke wat sleg lyk op die bladsy. Samestelling beteken "waar jou onderwerp in die tekening te plaas." Hier is `n paar eenvoudige reëls vir die plasing van jou tekeninge op die bladsy in `n manier dat selfs kuns kundiges sal graag die resultate.

Dinge wat jy nodig het

  • Sketsboek of tekenpapier
  • Potlood of tekening hulpmiddel (pen, houtskool, conte)
  • Driehoek en liniaal
  • geknie uitveër
  • Werkbare mat fikseermiddel (tensy jy penne gebruik sonder om eers penciling)
  • Karton en snyer of gemaakte plastiek of karton Soek.
  • Een van die maklikste truuks te kry `n goeie samestelling in `n portret is om net die samestelling van die film `n professionele fotograaf se nog, prom foto of glamour skote foto leen. Fotografie staatmaak soseer op goeie komposisie wat professionele fotograwe het om goed te wees by dit om enigiets te verkoop!

    So, leen net die uitleg van foto `n professionele en doen jou onderwerp dieselfde grootte geplaas op dieselfde manier op die bladsy sal nie in stryd met kopiereg. Baie dikwels met portrette wat tradisionele portret samestelling is so algemeen en tradisionele dat jy nie in staat sou wees om te vertel wat fotograaf dit vandaan kom! Vermy "leen" ongewone uitleg, vashou aan die tradisionele mense wat jy sien in verskeie bronne.

    Skaal die foto om die grootte van jou kuns, of doen die kuns by `n grootte wat proporsioneel dieselfde as die foto - my miniatuur skets is 2 "x 2 1/2" so dit is in dieselfde verhouding as `n 8 "x 10 "foto of kunswerk. Blaas of die foto om grootte aan jou drukker te verminder, dan net op te spoor die algemene uiteensetting van die kop. As hare die persoon se verberg die vorm van die kop, haal `n foto wat hare soortgelyk aan jou onderwerp het - weet dan dat julle onderwerp is in dieselfde houding.

    My voorbeeld is vir `n 3/4 siening, wat is die mees vleiende portret inhou. As jy die volle gesig portrette of profiele doen, dan plaas dit soos professionele vol gesig fotograwe doen.

    Jy kan komposisies leen vir landskappe of stillewes ook so lank as jou onderwerp is radikaal anders. Moenie `n berg Rainier skildery nie doen met presies die uitleg van `n berg Rainier plakkaat - gebruik die uitleg van `n ander foto van `n heuwel of berg en net sit dit dat `n hoë of lae op die bladsy, af na die kant of nie.

    Kopiëring goeie komposisies kan jou help om `n oog te kry vir samestelling. Probeer `n ander variasies in miniatuur sketse soos hierdie een, het hulle nie hoef te word uiteengesit. Net eweredig en sit ligte en donker gekleurde waar hulle gaan op die finale kunswerk. Wees versigtig om duimnaelsketse maak verhouding dieselfde, of jou samestelling sal verander in die finale weergawe!

    Samestelling skets, tradisionele portret uitleg
  • Die reël van derdes - dit kan toegepas word op so baie verskillende tipes van tekeninge dat jy verbaas wees. Daar is iets instinktief in die mens wat reageer op dit.

    Kies die grootte van jou tekening, in hierdie voorbeeld het ek nog `n 2 "x 2 1/2" uitleg na `n 8 "x 10" kunswerk verteenwoordig, maar dit kan enige verhouding wees nie.

    Verdeel die gebied in derdes in albei rigtings. Ek gebruik rooi lyne om hierdie en swart lyne vir my buite afmetings te wys.

    Die vier punte waar die lyne kruis, wat ek uiteengesit in groen dus is daar geen twyfel wat dit is, elke verteenwoordig een van die beste plekke om die fokuspunt van die tekening te plaas. As daar mense of diere is, sit een van die oë op een van daardie plekke. As dit berge of `n landskap, sit dramatiese dinge daar, soos die sterkste kontras tussen lig en donker.

    Terloops, die horisontale lyne is ook twee natuurlike plekke om die horison lyn sit vir `n landskap, al is jy die horison laer of hoër die twee posisies kan plaas sit outomaties twee fokuspunte op die horison. As jy gaan `n lang sterk koel soek boom te plaas as `n fokuspunt, sit dit gesentreer op een van die vertikale derdes lyne.

    Die gebruik van die "Reël van derdes" om `n skildery van plan kan nie verkeerd gaan. Daar is ook ander goeie samestelling metodes, maar dit is een wat beslis probleme met die plasing van dinge, wat is die rede waarom sommige kuns skole bied dit as `n gepantserd reël sal vermy. Hulle vind wanneer jy vaardig genoeg is en `n goeie kry by die sien van `n goeie samestelling, sal jy die reëls te breek omdat jy `n kunstenaar is en kunstenaars is rulebreakers.

    So eerder as om te sê dit is `n gepantserd reël - die reël van derdes is `n veilige manier om `n goeie samestelling enige tyd wat jy wil nie om te eksperimenteer kry. Nuttig vir beginners en waarskynlik `n natuurlike neiging in baie goeie kunstenaars, maar soos enige reël dit is iets wat jy kan wissel.

    Reël van derdes diagram


  • Geen soen!

    Goed, jy kan jou vriend of vriendin snog terwyl jy teken, so lank as jou beduidende ander is wat belangstel. Of selfs jou kinders of troeteldiere of ouers. Wat "soen" beteken in kuns is wat gebeur wanneer jy sit `n belangrike element in die tekening net raak die rand van die kuns. Óf laat `n ruimte tussen die rand en die voorwerp of laat dit heeltemal af gaan die bladsy.

    Hier op `n ander 8 x 10 gevormde monster gebied is drie sneeumanne, een soen en die ander twee is nie. Ek het ook bygevoeg `n horisonlyn min of meer op die derde vlak en `n winter boom dat twee derdes punte verbind, wat dit verbeter ... maar nie genoeg om die gevoel dat sneeuman aan die linkerkant speel Mime Druk op die Wall teen die linker oorkom kant van die bladsy.

    Hoekom soen is `n slegte idee is dat dit breek die opskorting van ongeloof. As jy kyk na `n foto, dit is soos om na `n venster in die wêreld van die prentjie. Vakke wat presies raak die uiteensetting van die oog te vestig op die omtrek en herinner die kyker dit is daar, dit is `n prentjie - en lei die kyker om weg te kyk. Die oorvleueling sneeuman in die uiterste voorgrond lyk meer soos hy nooi die oog in die prentjie, die wêreld van die prentjie is groter as net die deel wat wys.

    Die linkerkant sneeuman is
  • `N koel ding wat jy kan doen is om te breek die uiteensetting! Net omdat soen vestig die aandag op die uiteensetting beteken nie dat ons verder gaan as dit nie werk nie. Die groot poinsettia blyk te wees bereik reg uit die prentjie, want die uiteensetting Ek het het gapings in dit vir die blare wat uitsteek. Dit kan baie dramaties.

    Let daarop dat beide poinsettias sentrum op "reël van derdes" punte. Wanneer dit te doen, maak seker dat dit balanseer goed op jou hele beeld versprei word en dat die punt van die onderwerp wat stokke uit nie likwideer soen die werklike rand, of dit sal die effek te vernietig.

    Om `n goeie samestelling van die hele stuk te kry, ek geplaas om die kante van my scan ewe ver van beide punte van die poinsettia wat stokke uit en uit die boonste en syrande van die boks in die beeld. Dit is nie presies reguit en sou mooier as dit lyk, maar vir `n miniatuur dit is genoeg om die idee van `n goeie samestelling gee.

    Thumbnails hoef nie presies te wees! Hulle is `n hulpmiddel om jou te wys wat sal goed of nie kyk. Wanneer jy gereed is om `n ernstige kunswerk doen kry, doen baie foto`s om dieselfde verhouding as die werklike tekening totdat jy besluit jy wil die samestelling.

    Poinsettia kruising uit die grens vir `n dramatiese effek.
  • Maak of koop `n karton Soek. Neem `n stuk karton en meet die afmetings van jou tekening - 2 1/2 "x 2" vir 8 "x 10" kuns, en so aan, net die duim en vat dit na kwartaal duim of agstes van `n duim . Gebruik `n driehoek of gradeboog te kry die hoeke presiese 90 grade sny.

    Maak een vir elke vorm van teken jy doen. 4 "x 6" tekeninge sal `n 2 "x 3" Soek kry, en so aan. Merk dit op en sny hulle uit met `n skêr of `n kuns mes, versigtig. Dan wanneer die opstel van `n stillewe of iets wat jy wil trek, insluitend portrette, hou die Soek in die voorkant van die onderwerp en beweeg dit heen en weer totdat jy die samestelling jy wil sien.

    Plastiek kinders met gly afdelings om die proporsies te verander is aanlyn beskikbaar en in stokperdjie winkels, as jy nie die moeite gedoen om hierdie hulpmiddel met die hand wil.

    Dit is hier waar samestelling begin om intuïtief te word. Herrangskik dinge totdat dit lyk goed. Aandag te gee aan die reël van derdes en vermy soen, maar moenie bang wees in `n grens wat sal gebreek word om te sit en maak die toneel meer dramaties wees. Hoe meer thumbnails jy maak, hoe meer skets jy doen, hoe meer jy komposisies fotograwe se bestudeer, sal die beter jou oog wees vir die spot wat sal `n groot prentjie te maak - en wat gedoen moet gesny word voor dit kan werk.

    Sommige zoekers het twee kruis gaan by die derde punt om dit nog makliker om goeie komposisies te kies. Ek sal een van diegene beveel as jy konsekwent sukkel om eyeballing die vier Reël van derdes punte, kan jy dit self doen deur aanslaan vier swart drade oor die rug van `n tuisgemaakte Soek solank hulle versigtig styf is getrek en geplaas.

    Met behulp van `n karton Soek.

Wenke waarskuwings

  • Probeer talle thumbnails terwyl die beplanning van `n ernstige tekening of skildery om die regte samestelling besluit voordat jy in al die werk van die opstel is dit groot en gedetailleerde. Hulle hoef nie presies te wees, wat hulle nodig het net om jou `n algemene idee van die grootte van die onderwerp binne die raamwerk gee.
  • Jy kan duimnaels kombineer vir samestelling met `n swart en wit waarde tekening, dan doen `n ander miniatuur in kleur met gevoel wenke om te sien hoe die kleur harmonie werk.
  • Bestudeer die komposisies van beroemde skilderye van die Reël van derdes sien en ook om goeie idees te kry vir jou eie komposisies. Poseer jou ma op dieselfde manier die Mona Lisa is gestel, beteken nie dat jy die kopiëring van die Mona Lisa!
  • Moenie `n portret so groot dat die top van die persoon se kop afgaan die bladsy tensy daardie persoon het `n baie groot hare nie. Selfs met `n groot hare persoon, dit lyk nog beter om die hare-vorm binne die grense te hou. Moenie die gesig so naby aan die top of die span wat die hare afgaan die bladsy. As lang hare afgaan die bladsy aan die onderkant, dit is okay al is.
  • Samestelling saak selfs meer in abstrakte kuns as figuratiewe kuns. As jy die skep van `n stemming of onttrekking, is seker die vorms en dramatiese kontraste volg reëls van goeie komposisie of dit sal uit sleg kom en baie moeilik om te sien waarom.
Deel op sosiale netwerke:

Verwante