totsitlyred.com

Hoe om `n Claymation movie Skep

Onthou jy kyk na Davey en Goliat, of Gumby en Pokey? Miskien is jy meer vertroud is met meer onlangse films, soos Chicken Run, en Wallace en Gromit. Al hierdie gebruik `n prettige tegniek genoem Claymation. Hier is hoe jy jou eie Claymation movie kan maak.

Dinge wat jy nodig het

  • papier
  • potlood
  • pypskoonmaker
  • skuim balle
  • Tinfoelie
  • Kryt of merkers
  • konstruksie papier
  • Olie-gebaseerde klei
  • plastiekware
  • Waspapier
  • koekroller
  • Baba lappies
  • Maskeerband
  • vals oë
  • digitale kamera
  • driepoot
  • mikrofoon
  • Windows Movie Maker

Skep `n Storyboard

  • Vou `n stuk papier drie keer.

  • Ontvou die papier. Jy sal agt afdelings het. Op elke afdeling, skryf die titel vir `n toneel. Jy kan meer as een vel papier nodig.

  • Skryf `n kort beskrywing van wat sal gebeur in jou storie onder die titel.

  • Teken `n prentjie wat verteenwoordig wat jy sal sien in die fliek. Stok figure sal goed wees.

  • Skryf presies wat jy sal sê in jou vertelling.

Anker en agtergrond

  • Neem `n stukkie van die pypskoonmaker en buig dit in die vorm van die figuur wat jy wil maak. As dit `n persoon, dan is dit nodig om twee bene, twee arms, `n bolyf en `n nek het. Gebruik meer as een pypskoonmaker indien nodig.

  • Hou die nek einde van die pypskoonmaker deur `n skuim bal. Jy het nou die kop. Maak seker dat die bal is nie te groot vir die liggaam. As jou persoon of dier is top swaar dit sal omver te werp oor.

  • Draai foelie rondom die arms, bene en bolyf. Moenie vergeet om die blootgestel deel van die nek draai as well. Dit sal die anker, of geraamte van jou figuur wees.

  • Gaan voort en bygevoeg foelie totdat jou figuur begin om `n paar dik ontwikkel. Dit het `n sterk genoeg om die gewig van die klei te weerstaan ​​om te wees. Voor die einde van, maak seker dat die arms en bene is nog steeds buigsaam genoeg is om te buig.

  • Maak `n agtergrond van konstruksie papier. Versier dit met merkers, kryt, of wat ookal anders jou kreatiewe gedagte kan kom met. Maak seker dat dit `n groot agtergrond. Jy wil nie die muur, vloer of tafel vertoon in die film.

Toevoeging van die Clay

  • Dek die tafel met waspapier. Gebruik maskeerband om die band dit af sodat dit nie skuif.

  • Dek `n koekroller met waspapier. Gebruik band om dit te beveilig sodat dit nie sal beweeg.

  • Met behulp van `n olie-gebaseerde klei, rol die klei in dun repies. Dit is die beste om versigtig te stoot met die koekroller so die klei nie sal vashou aan die koerant gesê.

  • Liggies draai die stroke klei rondom die figuur wat jy skep.



  • Gebruik die plastiek vurk, lepel en mes om detail te voeg by jou figuur. Jy kan `n mes of vurk gebruik om `n klei persoon se hare lyk meer realisties te maak, of gebruik die geboë deel van `n lepel uit te stryk die klei.

  • Gebruik plastiek oë of maak `n paar uit klei as dit nodig is. Jy kan `n mond maak uit klei of pypskoonmaker.

Die neem van die foto`s

  • Plaas jou getalle en stutte op die agtergrond. Praktyk te skuif voordat jy begin foto`s neem.

  • Plaas die kamera op `n driepoot. Dit is noodsaaklik om `n gebruik, of die prentjie sal spring uit die raam te raam.

  • Pas die kamera sodat net die agtergrond toon in die prentjie. Daar sal ook baie foto om terug te gaan en oes die muur of countertop uit elkeen.

  • Praktyk lees die vertelling na `n algemene skatting van hoe lank elke afdeling sal kry. Jy wil vier foto`s per sekonde het, so neem die aantal sekondes en vermenigvuldig met vier. Dit is `n goeie idee om `n paar ekstra foto`s te neem om jouself te laat `n bietjie wriemel kamer.

  • Neem `n foto. Beweeg die figuur of figure wat jy wil `n kwart animeer van `n duim. Neem `n ander prentjie. Herhaal hierdie proses totdat al jou foto`s is geneem.

Die maak van die film

  • Die oordrag van die foto`s op jou rekenaar.

  • Open Windows Movie Maker. Is kom gratis saam met Windows XP. Movie Maker te vind, kies "Alle programme" op die menu Start en kies dan "Movie Maker."

  • Stel die hoeveelheid tyd wat elke clip sal duur. In die nutsbalk, kliek op "Tools" en kies dan "Options ..." Klik op die blad "Advanced". Stel die clip duur en die oorgang duur tot 0.25 sekondes.

  • Van die spyskaart aan die linkerkant, kies "invoer Pictures." Kies die foto`s wat jy wil invoer om Maker te beweeg en klik "OK."

  • Kies al die foto`s en sleep dit na die tydlyn. As die tydlyn nie vertoon kliek "Wys Timeline" op die onderkant van die bladsy.

  • Klik op die mikrofoon om die tydlyn te vertel. Jy kan dit alles te vertel in `n keer of `n deel op `n slag. Klik op "Start Vertel" om te begin en kliek op "Stop Vertel" om einde. Dit mag nodig wees om `n eksterne mikrofoon gebruik as jou rekenaar nie `n mens het `n ingeboude in.

  • Pas die lengte van die foto`s en die vertelling in die tydlyn deur die kante sleep in ons uit. Jy kan jou werk na te gaan deur te kliek op die knoppie "Speel" op die vertoning skerm.

  • Wanneer jy klaar is, kliek op "File" en kies "Save film lêer." Volg die stappe. Jy sal dan `n fliek wat sal speel in Windows Media Player.

Wenke waarskuwings

  • Gebruik baby wipes om jou hande en enige instrumente af skoon te maak. Dit sal jou help om te verhoed dat smudging die klei as jy kleure te skakel.
  • Die waspapier op die koekroller en tafel te hou die klei uit te steek. Verander dit as dit nodig is.
  • Jy kan `n kaas sny gereedskap gebruik om te sny klei. Dit maak dit baie makliker om dit uit te rol.
  • Maak seker dat die flits op die kamera is nie op al die tyd, of glad nie. Nadat dit gestel op outomatiese flits sal lei tot `n paar foto`s om donkerder as ander.
  • Werk saam met `n vriend. Een persoon kan die syfers beweeg en die ander persoon kan die foto`s te neem.
  • Wees geduldig! Dit sal `n hele paar uur te neem om hierdie proses te voltooi. Laat genoeg tyd.
  • As dit jou eerste Claymation projek, sou dit `n goeie idee om jou fliek te beperk tot een minuut of minder wees.
  • Wees versigtig wanneer glad uit die klei. As jy te hard druk jy sal die foelie onder blootstel.
  • Neem al jou foto`s in `n keer. Dit sal nie moontlik wees om die posisie van jou syfers en van die kamera presies dupliseer.
  • Neem al die foto`s wat jy nodig het. Dit is beter om te veel as te min neem. Dit sal nie moontlik wees om terug te gaan en meer later neem, aangesien hulle uit plek sal kyk in die fliek.
  • Red dikwels. Movie Maker is geneig om te vries up dikwels.
Deel op sosiale netwerke:

Verwante