totsitlyred.com

Hoe om `n blaasinstrument Effenen

Gelykmaking, of EQ, is een van die mees basiese, soepel en kragtige instrumente tot beskikking van die opname-ingenieur se. EQ meganismes wissel van eenvoudige toestelle om hoogs komplekse sagteware inproppe. Deur die aanpassing van sliders of ander meganismes wat verband hou met spesifieke frekwensie wissel, kan die tonale aard van die klank wat deur die EQ aangepas word. effektief gebruik, kan dit beklemtoon of deemphasize bepaalde klanke tydens mixdown om dimensie te gee aan die algehele klank. As gevolg van hul kenmerkende helder toon, kan koperblaasinstrumente word uitgedaag om effektief EQ. Deur `n paar riglyne, kan `n verskeidenheid van tonale effek bereik word.

  • Die opstel van die koper op te spoor wat jy wil EQ om terug te speel in jou meng platform van keuse. Dit kan `n hardeware menger verbonde aan `n ADAT blokfluit of `n digitale klank werkstasie (DAW) aansoek op jou rekenaar, soos logika of Pro Tools wees. Sagteware omgewings is ontwerp om hardeware spieël, so die terminologie sal dieselfde wees. As die koper track is deel van `n multi-track reëling, pers of klik "Solo" knoppie die koper baan se sodat dit terug speel alleen.

  • Voeg die gelykmaker in die koper baan se kanaal strook. Sommige hardeware mengers het geïntegreerde EQS en al Daws sluit ten minste een gelykmaking plug-in. Gebruik die eenvoudigste EQ beskikbaar. Eenvoudiger EQS sal oor die algemeen het tussen ses en tien sliders wat ooreenstem met verskillende frekwensiebande regoor die reeks hoorbaar aan die menslike oor. Bas frekwensies is aan die linkerkant, hoë frekwensies is aan die linkerkant.

  • Speel terug die koper spoor keer sonder EQ. Maak jou oë toe en luister aandagtig. Besluit watter soort behandeling die baan vereis. Afhangende van hoe dit is aangeteken, sal koper dikwels te helder (of "huidige), nie te doof (of" donker ") of `n kombinasie daarvan. Hou in gedagte die rol wat jy die koper baan te speel in die algehele mengsel van plan. `N sekere mate van teenwoordigheid is nodig vir `n solo stuk, maar kan `n spoor in wat die koper is bedoel om `n agtergrond rol speel oorweldig. Neem notas oor die tonale eienskappe van die klank. Hierdie sal optree as jou riglyn vir die gelykmakende. Rewind die baan wanneer jy klaar is.



  • Verhoog die 200-450Hz reeks te gee die koper op te spoor `n voller, of "warmer" klank. Die menslike oor kan frekwensies hoor tussen ongeveer 30Hz en 20kHz, so die 200-40Hz reeks is redelik naby aan die middel van die hoorbaar reeks. Die middel frekwensies van die koper klank sal beklemtoon word ten koste van die hoër frekwensies, patina en verhitting die klank. Dit is veral geskik vir agtergrond koper. Verlaging van hierdie frekwensies sal die toon meer ver te maak terwyl die klem op die hoër frekwensies, wat lei tot `n nasale toon.

  • Verhoog frekwensies tussen ongeveer 1 en 5kHz om die toon te kikker. Hierdie frekwensies is aan die linkerkant van die middel van die hoorbaar reeks. Die bevordering van hulle sal die hoër-end frekwensies van die klank te verhoog, gee die toon meer van `n voorsprong. Verlaging van hierdie frekwensies sal die toon donkerder maak, dit ietwat terug te trek uit die algemene mengsel. Toenemende daar frekwensies is geskik vir baie solo koper scenario`s en ook vir die skep van `n meer aggressiewe klank, soos in ska musiek.

  • Verhoog die 5.5-8kHz reeks om die koper toon `n raspy, hoë-frekwensie klank gee. Dit sal die koper klank bo enige ander spore in die mengsel te verhoog, sonder om dit die teenwoordigheid en onmiddellikheid van `n solo spoor. Dit is veral geskik in big band en jazz-opname, wanneer die ingenieur wil `n koper spoor wat in die algehele mengsel begrawe het sonder om dit die middelpunt van die aandag te bring. Verlaag die frekwensie te verminder oormatige raspiness of shrillness.

  • Eksperimenteer met verskillende instellings. Meng, waarvan gelykmaking is `n belangrike element, is net so `n kreatiewe proses as dit is tegnies van aard. Terwyl die algemene reël dat "minder is meer" wanneer dit kom by die gelykmaking algemeen van toepassing, dit is `n kragtige instrument vir knutselen `n unieke klank. As dit goed is in jou klink, is dit die regte toon.

  • Wenke waarskuwings

    • As `n saak van standaard praktyk, sny alle frekwensies onder ongeveer 50 of 60Hz. Sound inligting onder hierdie vlak sal waarskynlik net modderige die mengsel. Uitsonderings gemaak moet word vir opnames van baie diep koperblaasinstrumente, soos tuba of bastrombone.
    • Foto Credit Polka Dot RF / Polka Dot / Getty Images
    Deel op sosiale netwerke:

    Verwante